Silniční most na obchvatu Chrudimi

Realizační dokumentace novostavby silničního mostu na obchvatu Chrudimi na silnici 1/37.

Rozpětí 30 m, deskový trám z předpjatého betonu. Dokončení mostu r. 2021.

Rokytnice nad Jizerou – lávka pod mostem

Chodník šířky 2,0m z pochozích svařovaných ocelových roštů, šířka chodníku 2,0m, délka 66,0m. Ocelové konzoly jsou z IPN180 kotvených do kamenné opěry mostu pomocí vrtaných vlepovaných nerezových kotev M30 a M24 přes patní desku. Realizace v roce 2020 firmou Chládek a Tintěra a.s.

Cyklostezka „Do Prahy na kole“ – Mnichovice – Kolovraty

Realizační dokumentace na stavbu lávek a přestavba stávajícího mostku pod silnicí na most pro převedení cyklostezky. Lávky z parapetních lepených dřevěných nosníků s rozpětím od 6,0-12,0m na železobetonových opěrách založených plošně a na mikropilotách. Lávky jsou navrženy podle šířky s dřevěnými nebo ocelovými příčníky, dřevěnými podélníky a fošnovou mostovkou. Zhotovitelem cyklostezky je firma OHL ŽS a.s., dodavatelm dřevěných lávek je f. Tesko konstrukce s.r.o. Stavba byla dokončena v létě r. 2020.

Seník v ZOO Děčín

Novostavba seníku jako ocelové nezateplené haly s půdorysnými rozměry 13x20m. Součástí stavby jsou opěrné gabionové zdi.

.

Dálnice D7, nadjezd v MÚK u Postoloprt

Realizační dokumentace stavby. Železobetonový předpjatý most o čtyřech polích přes dálnici D7. Rozpětí polí 12,5+16,5+12,5+16,5 m. Stavba byla uvedena do provozu v srpnu 2018.

Most v Bystré nad Jizerou

Dokumentace pro stavební povolení a dokumentace pro provedení stavby na rekonstrukci unikátního historického dřevěného silničního mostu, který je kulturní památkou. Konstrukce byla před opravou transportována na břeh, kde byly provedeny tesařské opravy a výměny, založení bylo sanováno metodou tryskové injektáže. Rozpětí hlavního pole je 24,0 m. Na této stavbě jsme zajišťovali inženýrskou činnost, technický a autorský dozor a zajišťovali jsme úspěšnou žádost o dotaci z Ministerstva kultury z Programu záchrany architektonického dědictví. Oprava mostu byla dokončena v roce 2017. Více >

Lávka u zámku Semily

Nová železobetonová lávka u zámku v Semilech s rozpětím 10,7 m. Stavba byla realizována v roce 2017.

Aero Tech Klatovy

Nové opěrné, gabionové, částečně kotvené zdi, zachycující těleso komunikace výšky až 4,5m. Stavba byla dokončena v roce 2017.


Palackého sady v Semilech

Dokumentace pro stavební povolení a pro provedení stavby technických prvků městských sadech. Jedná se o novou dřevěnou lávku a zajištění okraje stezky, dále pak schodiště ve stráni propojující ulici Bítouchovská a Vysocká pod gymnáziem. Součástí stavby jsou nová zábradlí na stávajících stezkách. Stavba je v provozu od roku 2014.

Most v Rumburku

Dokumentace pro stavební povolení a pro provedení stavby historického kamenného mostu včetně inženýrské činnosti v součinnosti s odborem památkové péče a Národního památkového ústavu. Most je kulturní památkou a je tvořen dvěma klenbovými poli s rozpětím 6,6+6,6m. Oprava byla navržena v rozsahu sanace a hydroizolace kleneb, přezdění poprsních zdí včetně zajištění jejich stability drátokamennou rovnaninou za rubem zdi. Součástí projektu bylo zajištění restaurátorského záměru na sanaci barokních soch a jejich navrácení na středový pilíř mostu. Rekonstrukce nebyla zatím zahájema.


Kostel Narození Panny Marie v Osenicích

Technické a statické řešení opravy střechy věže kostela z poloviny 19. století. Havarijní konstrukce byla snesena jeřábem a pomocí jeřábu byla osazena nově zhotovená a oplechovaná konstrukce věže. Věž má půdorysné rozměry 8 x 8 m, vysoká je 10 m. Během stavby jsme zajišťovali technický dozor a administrovali dotaci z Královehradeckého kraje a z Ministerstva kultury. Stavba byla dokončena v roce 2016.


Hostim u Berouna

Dokumentace pro stavební povolení a projektová dokumentace pro provedení stavby rekonstrukce mostu přes potok. Původní železobetonová trámová konstrukce byla snesena a nahrazena novým železobetonovým rámem s plynulým výškovým náběhem. Most má rozpětí 12,5 m a šikmost 77°. Oprava byla dokončena v roce 2016.

Chrastava – šikmá deska

Statický výpočet mostu přes řeku Jeřici. Most tvoří velmi šikmá zakřivená deska konstantní tloušťky uložená na nábřežních zdech. Kolmé rozpětí desky je 11,0m, šikmé rozpětí 20,5m, šikmá délka okraje mostu je až 24,0 m při tloušťce desky 0,8m. Most je v provozu od roku 2015.

Dálnice D3

Realizační dokumentace mostu přes Myslkovický rybník (dvoutrámová estakáda s rozpětím 34 + 6 x 40 + 34 m) dále obloukového železobetonového mostu přes dálnici s rozpětím 44,0 m a několika dalších menších objektů tvořených betonovými přesypanými klenbami a železobetonovými rámy. Stavba je v provozu od roku 2013.

Chrastava – secesní most

V roce 2010 byl povodní stržen secesní most v Chrastavě. Původní plnostěnný ocelový most s nedostatečným průtočným profilem byl nahrazen železobetonovým rámovým mostem s výškovým náběhem a prolisy naznačující okrasnou linku původního mostu. Most má rozpětí 16,0 m a je založen na pilotách. Původní zdobné sloupy veřejného osvětlení byly repasovány, zábradlí na mostě bylo provedeno jako replika původního zábradlí. Most je v provozu od roku 2012, kdy byl při slavnostním otevření mostu 28. září spáchán útok na prezidenta Václava Klause pomocí plastové pistole.

Bílý Kostel

Dokumentace pro stavební povolení a realizační dokumentace tří silničních mostů a čtyř lávek poničených bleskovou povodní v roce 2010. Mosty i lávky jsou navrženy v prefabrikovaných předpjatých nosníků průřezu T. Založení bylo posíleno mikropilotami a zároveň byly odstraněny vnitřní podpěry z koryta řeky. Rozpětí lávek je 24,0 m. Mosty a lávky jsou v provozu od roku 2011.

Silniční okruh kolem Prahy – stavba 514

Realizační dokumentace mostu na křižovatkové větvi s rozpletem. Předpjatý deskový trám o třinácti polích s rozpětím 22-27m. Most je založen na velkoprůměrových pilotách. Stavba je v provozu od roku 2010.