Rokytnice nad Jizerou – lávka pod mostem
Chodník šířky 2,0m z pochozích svařovaných ocelových roštů, šířka chodníku 2,0m, délka 66,0m. Ocelové konzoly jsou z IPN180 kotvených do kamenné opěry mostu pomocí vrtaných vlepovaných nerezových kotev M30 a M24 přes patní desku. Realizace v roce 2020 firmou Chládek a Tintěra a.s.
Cyklostezka „Do Prahy na kole“ – Mnichovice – Kolovraty
Realizační dokumentace na stavbu lávek a přestavba stávajícího mostku pod silnicí na most pro převedení cyklostezky. Lávky z parapetních lepených dřevěných nosníků s rozpětím od 6,0-12,0m na železobetonových opěrách založených plošně a na mikropilotách. Lávky jsou navrženy podle šířky s dřevěnými nebo ocelovými příčníky, dřevěnými podélníky a fošnovou mostovkou. Zhotovitelem cyklostezky je firma OHL ŽS a.s., dodavatelm dřevěných lávek je f. Tesko konstrukce s.r.o. Stavba byla dokončena v létě r. 2020.
Most v Bystré nad Jizerou
Dokumentace pro stavební povolení a dokumentace pro provedení stavby na rekonstrukci unikátního historického dřevěného silničního mostu, který je kulturní památkou. Konstrukce byla před opravou transportována na břeh, kde byly provedeny tesařské opravy a výměny, založení bylo sanováno metodou tryskové injektáže. Rozpětí hlavního pole je 24,0 m. Na této stavbě jsme zajišťovali inženýrskou činnost, technický a autorský dozor a zajišťovali jsme úspěšnou žádost o dotaci z Ministerstva kultury z Programu záchrany architektonického dědictví. Oprava mostu byla dokončena v roce 2017. Více >
Palackého sady v Semilech
Dokumentace pro stavební povolení a pro provedení stavby technických prvků městských sadech. Jedná se o novou dřevěnou lávku a zajištění okraje stezky, dále pak schodiště ve stráni propojující ulici Bítouchovská a Vysocká pod gymnáziem. Součástí stavby jsou nová zábradlí na stávajících stezkách. Stavba je v provozu od roku 2014.
Most v Rumburku
Dokumentace pro stavební povolení a pro provedení stavby historického kamenného mostu včetně inženýrské činnosti v součinnosti s odborem památkové péče a Národního památkového ústavu. Most je kulturní památkou a je tvořen dvěma klenbovými poli s rozpětím 6,6+6,6m. Oprava byla navržena v rozsahu sanace a hydroizolace kleneb, přezdění poprsních zdí včetně zajištění jejich stability drátokamennou rovnaninou za rubem zdi. Součástí projektu bylo zajištění restaurátorského záměru na sanaci barokních soch a jejich navrácení na středový pilíř mostu. Rekonstrukce nebyla zatím zahájema.
Kostel Narození Panny Marie v Osenicích
Technické a statické řešení opravy střechy věže kostela z poloviny 19. století. Havarijní konstrukce byla snesena jeřábem a pomocí jeřábu byla osazena nově zhotovená a oplechovaná konstrukce věže. Věž má půdorysné rozměry 8 x 8 m, vysoká je 10 m. Během stavby jsme zajišťovali technický dozor a administrovali dotaci z Královehradeckého kraje a z Ministerstva kultury. Stavba byla dokončena v roce 2016.
Hostim u Berouna
Dokumentace pro stavební povolení a projektová dokumentace pro provedení stavby rekonstrukce mostu přes potok. Původní železobetonová trámová konstrukce byla snesena a nahrazena novým železobetonovým rámem s plynulým výškovým náběhem. Most má rozpětí 12,5 m a šikmost 77°. Oprava byla dokončena v roce 2016.
Dálnice D3
Realizační dokumentace mostu přes Myslkovický rybník (dvoutrámová estakáda s rozpětím 34 + 6 x 40 + 34 m) dále obloukového železobetonového mostu přes dálnici s rozpětím 44,0 m a několika dalších menších objektů tvořených betonovými přesypanými klenbami a železobetonovými rámy. Stavba je v provozu od roku 2013.
Chrastava – secesní most
V roce 2010 byl povodní stržen secesní most v Chrastavě. Původní plnostěnný ocelový most s nedostatečným průtočným profilem byl nahrazen železobetonovým rámovým mostem s výškovým náběhem a prolisy naznačující okrasnou linku původního mostu. Most má rozpětí 16,0 m a je založen na pilotách. Původní zdobné sloupy veřejného osvětlení byly repasovány, zábradlí na mostě bylo provedeno jako replika původního zábradlí. Most je v provozu od roku 2012, kdy byl při slavnostním otevření mostu 28. září spáchán útok na prezidenta Václava Klause pomocí plastové pistole.
Bílý Kostel
Dokumentace pro stavební povolení a realizační dokumentace tří silničních mostů a čtyř lávek poničených bleskovou povodní v roce 2010. Mosty i lávky jsou navrženy v prefabrikovaných předpjatých nosníků průřezu T. Založení bylo posíleno mikropilotami a zároveň byly odstraněny vnitřní podpěry z koryta řeky. Rozpětí lávek je 24,0 m. Mosty a lávky jsou v provozu od roku 2011.